klick-o-trick

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av angelica - 18 maj 2011 21:40

Även den bäste har gjort det för första gången en gång i tiden och idag var det min tur. Idag har jag klippt pudel med sax för första gången.. :)

Det var roligt men krävende för min dåliga kropp och Tricz var regält trött efeter 1,5 timme så då avbröt vi. Benen är inte klippta alls och runt bröstkorg och på mage ska det klippas mer samt så ska det "finas" till vid ett annat tillfälle. :)


Tricz innan jag går lös med saxen.. ;p

  

Efter:

     

Har filmat lite från dagens klubbbesök men det kommer upp i morgon eller något i stället. :)


TACK till Mona på Team Modicken´s kennel i upphärad för världens underbaraste lilla puddling.. <3


Kram på er!!!

Presentation


Välkommen till min blogg!! Jag heter Angelica och är en hundtok boende i ett litet hus på landet i lidköpings kommun. Här bor jag med min sambo Timmy, våra fem hundar och varannan vecka med sambon son.
Jag är utbildad agility och allmänlydnadsin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards