klick-o-trick

Alla inlägg under mars 2011

Av angelica - 21 mars 2011 22:38

.. På fredag kommer liten krulltott hem.. <3 Kärlek är en liten valp..

 

Av angelica - 11 mars 2011 01:11

..min underbara far!!! Han e den bästa pappan i världen och idag har han verkligen visat mig hur mycket han bryr sig.. <3 Jag blev så rörd att jag inte kunde hålla tårarna borta.. :) Vad det handlar om får ni veta längre fram.. Än så länge hålls det hemligt..

Tack pappa för att du finns..

Kramar i massor

Av angelica - 1 mars 2011 20:50

Mitt hjärta är krossat men tyvärr har jag inget val. Wilse behöver ett nytt hem. Annons finns snart inne på blocket.


"Wilse är en 1årig Berger des pyrenees a face rase hane som vill ha ett nytt
hem. Han är en aktiv vallhund som är glad, otroligt lättlärd och som kan ta
det lugnt.
Han är klickertränad och kan saker som att tända/släcka lampan, öppna luckor,
hämta saker, hoppa på tre ben m.m All vardagslydnad också givetvis.
Jag söker nu ett nytt hem till honom då han är importerad från österrike för
att gå som min assistans och tävlingshund, men tyvärr har varit halt några
gånger och nu har det visat sig att han har HD.
Förmodligen kommer han inte att ha fortsatt ont av det efter att han är helt
klarvuxen men han kommer inte att fungera till assistans eller tävling på
högre nivå.
Vi har i hemmet 4 hundar och tyvärr har jag inte råd att hålla fler då jag är
sjukskriven pga min sjukdom och för att jag är i behov av en assistanshund.

Han behöver daglig motion och en mjuk hand. Vill gärna ha andra hundkompisar i
sitt nya hem. Detta är alltså ingen nybörjarras. Han behöver stimulans och
förtroende för att trivas.

Wilse är ingen problemhund och det absolut viktigaste för mig är att hitta
rätt hem, gärna närmare lidköping men inget tvång. EJ TILL TÄVLING ELLER AVEL!

Finns lite filmer på honom som valp inne på
http://www.youtube.com/user/iasvaffar

Ni kan även läsa om honom och se fler bilder på
www.klick-o-trick.bloggplatsen.se

Är du intresserad så kontakta mig antingen på mail eller tele. Mailar du så
skriv lite kort om din livssituation och vad du kan erbjuda min lilla prins.
Inga sms tack!

Mitt nummer är 0739352578 och min mail angelicaprytz@hotmail.com"


:(


  

Presentation


Välkommen till min blogg!! Jag heter Angelica och är en hundtok boende i ett litet hus på landet i lidköpings kommun. Här bor jag med min sambo Timmy, våra fem hundar och varannan vecka med sambon son.
Jag är utbildad agility och allmänlydnadsin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards