klick-o-trick

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av angelica - 7 februari 2011 17:50

I morses gick jag upp tidigt, tog ut hundar, åt frukost och allt som görs en vanlig morgon, med tanken i huvudet att jag skulle åka till Lidköping på massage (gör det varannan vecka). Precis innan jag skulle gå utanför dörren kollar jag av någon oförklarlig anledning i min almenacka och inser att min tid e i morgon.. :( O jag som varit dålig hela natten och legat vaken en hel del efetr mardrömmar och för att värken mobbat mig.. Jävla skit.. :/ Men, men..


Tog nån timme, sen började min värk jävlas ordentligt igen. Slutade med att jag slocknade på soffan i X antal timmar. Gör så jävla ont i munnen efetr operationen och det går upp i huvudet, ögat och örat med.. Helt ogenomlidligt.. Hoppas verkligen det släpper lite snart..


När jag väl kom upp plockade jag undan, plockade ihop torrtvätten, diskade och tömde maskin.. Enbart typ en hundradel av vad jag hade behövt göra ideg men jag klarar fan ingenting med den här jävla värken.. :´(


I lördags hade jag och min älskade, fina babe myskväll.. Vi spelade spel och drack lite gott vin.. Det lyfter fanemej hela veckan när man har haft en bra helg.. :) O d finns ingen som kan lyfta mig som min babe.. <3


Har lagt in en annons om Wilse ideg med.. Om hjälp med promenader och/eller aktivering.. Skulle lägga ut på blocket men jag har kontantkort på telefon och tydligen fel typ av bankkort så det finns inget sätt för mig att kunna betala min annons.. Idiotiskt!! Så jag fick lägga ut den på en annan sida..

Annonsera.se - Face rase önskar aktivering Köpes i TJÄNSTER, Hundvakt, Västra Götaland, Lidköping
www.annonsera.se
Face rase önskar aktivering Köpes i TJÄNSTER, Hundvakt, Västra Götaland, Lidköping
Vet inte hur jag ska klistra in den då jag inte orkade hämta den på annat än redan inklistrad på FB.
Näe.. Sorry, men nu måste jag runda av.. Min värk dödar mig.. Kan nån slå mig i huvet riktigt ordentligt hårt så jag tuppar av och slipper känna av det här en stund?? Vore rena semestern..
Byebye

Presentation


Välkommen till min blogg!! Jag heter Angelica och är en hundtok boende i ett litet hus på landet i lidköpings kommun. Här bor jag med min sambo Timmy, våra fem hundar och varannan vecka med sambon son.
Jag är utbildad agility och allmänlydnadsin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards