klick-o-trick

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av angelica - 2 februari 2011 19:05

Har sovit SÅÅ kass i natt.. Acce har varit helt förjävla jobbig..

Hur som var jag tvungen att kliva upp tidigt och bege mig iväg till Skövde och käkkirurgiska avdelningen på KSS..

Det var dags för att dra visdomständerna på andra sidan.. Den här gången gjorde bedövningssprutorna SÅÅ J*VLA ONT!!! Och inte nog med det.. Operationen var mer invecklad denna gången, jag var inte fullt bedövad så dom fick ta två nya bedövningssprutor mitt i operationen och nu är jag dessutom 5000:- fattigare.. Känns som pengar kastade i sjön, men jag vet juh att det hade gett mig problem framöver annars.. Har så mycket utgifter jag inte kan lägga bort just nu bara, och så lite inkomster.. :(

Men , men.. Det e bara bita ihop..


Åkte förbi Elins esplanad på vägen hem för att köpa ätbart för några dagar framöver (får ju bara äta flytande mat).. Stannade vid på CUBUS och fyndade. Behövde en ny myströja men kom därifrån med tre hårband, en korsett, två par trosor och min tilltänkta tröja.. :) Och billigt blev det.. Har juh inte mycket pengar att kasta omkring mig nu men det här behövde jag.. Bara för mig.. :)

Fick dessutom ett jättefint hårband av min babe när jag kom hem.. <3 Älskade, underbara, omtänksamma babe.. :*

      

Tog värktabletter när jag kom hemoch slocknade med mitt hjäårta på soffan.. MYYYYSIGT!!! :)


I morgon ska Acce till vetten och kolla vad som e fel.. Han kan juh inteblina på sitt vänsteröga.. :( Jag misstänker en propp eller kanske möjligtvis någon komplikation efetr bettet mellan ögonen..


Nu ska jag försöka övertala min babe om en film och lite mys i soffan.. E trött och har ont efter operation och nu vill jag bara ta det lugnt..


Vill ägna ett par ord till min underbara vän My också.. Vill bara att hon ska veta hur mycket jag saknar henne och att jag längtar tills hon kommer hem igen.. Tänker på henne varje dag och vill att hon ska veta hur mycket hon betyder för mig.. Tack gumman för allt ditt stöd och för att du e en riktig vän!!! Puss

Presentation


Välkommen till min blogg!! Jag heter Angelica och är en hundtok boende i ett litet hus på landet i lidköpings kommun. Här bor jag med min sambo Timmy, våra fem hundar och varannan vecka med sambon son.
Jag är utbildad agility och allmänlydnadsin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards