klick-o-trick

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av angelica - 12 februari 2011 11:44

Wilse är halt igen.. :( Han markerade ordentligt en dag denna veckan efter promenad men det la sig.. I går kväll blev han halt igen, ingen anledning till att det skulle ha kommit upp igen.. Idag e han blockhalt och hoppar på tre ben. Men lille prins.. :´(

Ringde Borås efetrsom d e där vi varit med honom för hältan tidigare.. Ska ge han rimadyl några dagar och ringa in till Vara på måndag för att få en tid för undersökning och röntgen.. Det här har inte varit ett billigt år att ha hund men vad gör man..?? Jag vill juh bara det bästa för mina älsklingar.. hoppas verkligen dom hittar felet den här gången och att dom vet vad vi kan göra för att han ska bli bättre..


Idag ska jag till klubben och träffa söta Sofia och Stina med Vando för lite coaching. Sen e det medlemsmöte och jag ska prata med lilla Mia en stund. Måste köpa fler tabletter så jag klarar dagen först bara.. Min stackars mun ger inte med sig och det är näst intill outhärdligt utan alvedon och ibumetin.. Att sen ha väldans ont i övrigt och ändå försöka ta sig fram i vardagen gör det inte lättare.. Vet inte om jag skrev det men den 28:e ska jag till Vara ridskola med min arbetsteurapeut och vara med på rehab-ridning.. För er som inte vet har jag hållt på med hästar sen jag var 5 och både gått hästgymnasie och jobbat med hästar i många år.. Känns kul att försöka komma upp på hästryggen igen men det kommer nog kännas tufft att inte kunna rida på "riktigt" utan bara åka häst.. Kommer säkert bli både glad och ledsen.. Glad för att jag får umgås med hästar och sitta på hästryggen igen och ledsen för att jag inte klarar att rida som förr..


Nu ska jag göra mig iordning så jag kan åka till Skara till halv två..


Ha en bra dag allihop.. Kramar 

Presentation


Välkommen till min blogg!! Jag heter Angelica och är en hundtok boende i ett litet hus på landet i lidköpings kommun. Här bor jag med min sambo Timmy, våra fem hundar och varannan vecka med sambon son.
Jag är utbildad agility och allmänlydnadsin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards