klick-o-trick

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av angelica - 3 februari 2011 22:21

Idag har jag och gamle Acce varit hos frabror veterinär..

Acce fick juh ett bett mellan ögonen för ett tag sen och i lördags kväll upptäckte jag att han inte kunde blinka helt med vänster öga. Dessutom hittade vi ett missljud på hans hjärta när vi var inne sist så detta skulle jag kolla upp idag..

Acce fick många fans i väntsalen, tydligen alltid roligt med en hund som bär döskalleprydd fleece-overall.. :)

Veterinären röntgade hjärta och lungor och vi fick beskedet att lillaman har ett förstoret hjärta och vätska i lungorna.. Så nu ska han gå på medicin av två slag tills om en månad när vi ska på återbesök. Gjorde en direktreglering till försäkringsbolaget för denna och förra gången och det e nog första gången någonsin som jag FÅTT 900:- för att gå till vetten.. :) Jag var nöjd iaf.. haha.. :D

Min lilla prins.. <3  

Presentation


Välkommen till min blogg!! Jag heter Angelica och är en hundtok boende i ett litet hus på landet i lidköpings kommun. Här bor jag med min sambo Timmy, våra fem hundar och varannan vecka med sambon son.
Jag är utbildad agility och allmänlydnadsin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards