klick-o-trick

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av angelica - 12 januari 2011 17:08

Nu har jag varit inne i skara på begagnat-thjosan-affären och inhandlat min trasmatta för att kunna sätta igång med utmaningen "stå på händer"..

Inte nog med det.. Förutom mattan hittade jag en filt till Wilses avslappnings-träning, en vår/höst jacka och ett par jeans.. Allt som allt betalade jag 95:-.. :)

Det kallar jag att fynda.. :D

   Här är då mattan.. :) Och så här fint blev det färdiga resultatet efter lite klippande och limmande, Wilses "stå-på-händerna-ramp..   

Min jacka och mina nya jeans:     


Sen klippte jag av fransarna på filten och gjorde kamp-leksak till vovvarna.. Wilse glev SÅÅÅÅ glad "matte, detta e den bästaste saken någonsin!!!"

Han tyckte den var precis lika kul som enbart kamptrasa.. :)

Nu ska jag vila mig en stund, min vilja har varit starkare än kroppen idag så nu skriker den på mig att lugna ner sig.. Mår jag lite bättre i kväll så kanske jag tar ett första träningspass för Wilses nya trick och hoppar in och skriver några rader sen.. Men jag vågar inte lova för mycket.. :)


Kram på er så länge!!!     

Av angelica - 12 januari 2011 11:23

För Er som inte känner mig.. Ett av mina stora intressen är inlärning. Sen Wilse var liten har jag längtat efter att få starta med utmaningen att lära honom stå på händer. Väntan på att han skulle bli tillräckligt gammal och färdigvuxen så att jag kan sätta igång har varit lång. Under tiden har han lärt sig andra viktiga eller oviktiga saker som att öppna luckor. hämta nycklar, tända och släcka lampan, sätta på och stänga av TV:n, pussas, spåra baklänges, lukta sig i ändan på kommandot "fis" och mycket, mycket mer.

Men nu äntligen börjar det närma sig och jag har beslutat att börja med inlärningen av att stå på händer. :)


Idag ska jag försöka ta mig in till skara och begagnataffären för att hitta en gammal matta att fästa på en liten "ramp" så vi kan sätta igång.


För ett par dagar fyllde jag år (inte mycket att fira men dock) och på fredag ska det bli lita kalas här. Det roligaste ska bli att träffa alla nära och kära. Min pappa kommer också och det var länge sen jag fick umgås med honom nu så det känns jättemysigt. <3


Nu ska jag ta tag i dagen här och försöka komma igång med mina "måsten"..

Cýa!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg!! Jag heter Angelica och är en hundtok boende i ett litet hus på landet i lidköpings kommun. Här bor jag med min sambo Timmy, våra fem hundar och varannan vecka med sambon son.
Jag är utbildad agility och allmänlydnadsin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards