klick-o-trick

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av angelica - 16 januari 2011 12:23

I förrgår (fredag) var det dags för lite kalas då jag fyllde i förra veckan..

Det blev många "grattisar", fina blommor och paket.. Bla fick jag kläder (som tyvärr inte passade men det kommer jag till sen), glas och böcker.

       

Jag uppskattade verkligen att alla som kunde kommadök upp.. Saknar min familj, vet att det inte är så långt att åka och träffa dom men det blir ändå ett dagsverk vilket i sin tur innebär att det inte blir alltför ofta.. :(

Min lillebror och hans sambo Sofia kom, dom e så fina dom två ihop.. <3

  

Acce trivdes som handen i hansken när han fick så mycket uppmärksamhet. Timmy och hans syster Sanna hade mycket roligt med att göra om Acce till en emo-rockare.. hihi..

     

Vi fikade (tyvärr ingen tårta) och umgicks, men visst måste jag erkänna att vi bor lite litet för sånna här tillställningar.. haha.. o fyra hundar på det gör det inte rymligare.. hundarna var jätteglada och helt supertrötta när alla hade åkt och dom kunde varva ner ordentligt.. :)

Så, igår var jag inne och bytte lite födelsedagskläder som inte satt som dom skulle. Istället blev det ett par jeans, en stickad polotröja, en tunnare finstickad tröja och ett par röda tjockare strumpbyxor.. :)

        

jag är mycket nöjd.. :)


Lägger till ett foto från igår när Timmy lekte med kameran och jag busade med Wilse.. Han e så söt mitt hjärta.. <3

  

En födelsedagspuss från min älskling... <3 (LÖÖÖÖÖV JOOOO!!!!!)

Det var allt för nu.. Tack o hej så länge!!!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg!! Jag heter Angelica och är en hundtok boende i ett litet hus på landet i lidköpings kommun. Här bor jag med min sambo Timmy, våra fem hundar och varannan vecka med sambon son.
Jag är utbildad agility och allmänlydnadsin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards